Όροι και προϋποθέσεις
ΟΡΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΚΟ SMILE
Η εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με έδρα το Μαρούσι Αττικής, Χειμάρρας 8Α, 15125 (εφεξής καλουμένη χάριν συντομίας «ΕΚΟ ΑΒΕΕ»), διοργανώνει προωθητική ενέργεια (στο εξής Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE) για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της Διοργανώτριας και παράλληλα επιβράβευσης των πελατών των πρατηρίων πώλησης πετρελαιοειδών προϊόντων τα οποία συνεργάζονται μαζί της και έχουν αναρτημένα τα σήματα τα οποία χρησιμοποιεί στην Ελλάδα.
Όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE θα αποκτούν ειδική κάρτα (στο εξής κάρτα EKO SMILE ή Κάρτα) και θα απολαμβάνουν, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους , οι οποίοι ρυθμίζουν το Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και την χρήση της κάρτας EKO SMILE (στο εξής Όροι), τα εκάστοτε καθοριζόμενα προνόμια και τους ανάλογους πόντους από την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών (στο εξής πόντοι ΕΚΟ SMILE), τους οποίους στη συνέχεια μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να προμηθευτούν τα εκάστοτε προκαθοριζόμενα προϊόντα και υπηρεσίες με τους προβλεπόμενους για αυτά ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις.
1. Δικαίωμα και Τρόποι Συμμετοχής
1.1. Δικαίωμα συμμετοχής στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και δικαίωμα κατοχής της κάρτας EKO SMILE έχουν μόνο τα φυσικά πρόσωπα τα οποία έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, είναι κάτοικοι Ελλάδος και έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα (στο εξής κάτοχος Κάρτας) .
1.2. Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και η χρήση της κάρτας EKO SMILE (η οποία ανήκει και παραμένει στην κυριότητα και νομή της ΕΚΟ ΑΒΕΕ) είναι δωρεάν, μπορεί δε να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:
α] με επίσκεψη των ενδιαφερομένων στην ιστοσελίδα του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE www.ekosmile.gr όπου θα συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση προκειμένου να λάβουν την κάρτα EKO SMILE σε ψηφιακή μορφή.
Η πρόσβαση των ενδιαφερομένων στο διαδίκτυο γίνεται με δικά τους τεχνικά μέσα και με δική τους επιβάρυνση. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση αναφορικά με την εξασφάλιση, την υποβοήθηση της πρόσβασης σε χώρους διαδικτύου ή την παροχή διευκολύνσεων σε κάθε ενδιαφερόμενο. Η πρόσβαση στο δικτυακό τόπο του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE επιτρέπεται μόνο υπό τους όρους λειτουργίας του οικείου διακομιστή (server) και τις τεχνικές και λοιπές προϋποθέσεις και προδιαγραφές.
Η πρόσβαση των ενδιαφερομένων στο διαδίκτυο γίνεται με δικά τους τεχνικά μέσα και με δική τους επιβάρυνση. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση αναφορικά με την εξασφάλιση, την υποβοήθηση της πρόσβασης σε χώρους διαδικτύου ή την παροχή διευκολύνσεων σε κάθε ενδιαφερόμενο. Η πρόσβαση στο δικτυακό τόπο του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE επιτρέπεται μόνο υπό τους όρους λειτουργίας του οικείου διακομιστή (server) και τις τεχνικές και λοιπές προϋποθέσεις και προδιαγραφές.
β] με κατέβασμα από τους ενδιαφερόμενους της σχετικής εφαρμογής ΕΚΟ SMILE APP και την αποδοχή συμπληρωματικά των όρων χρήσης της εφαρμογής αυτής, προκειμένου να λάβουν την κάρτα EKO SMILE σε ψηφιακή μορφή.
γ} Με επίσκεψη των ενδιαφερομένων σε οιοδήποτε από τα πρατήρια πετρελαιοειδών τα οποία συμμετέχουν στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE όπου θα παραλάβουν την κάρτα EKO SMILE σε φυσική μορφή.
2. Ενεργοποίηση Κάρτας EKO SMILE
2.1. Κάθε συμμετέχων στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE μπορεί να αποκτήσει μία μόνο Κάρτα EKO SMILE (είτε φυσική είτε ψηφιακή) την οποία θα πρέπει να συνδέσει απαραίτητα με τον αριθμό κλήσης του κινητού τηλεφώνου του έτσι ώστε και συμπληρώνοντας τα αναγκαία στοιχεία που απαιτούνται να μπορέσει να την ενεργοποιήσει.
Η ενεργοποίηση της Κάρτας ΕΚΟ SMILΕ (είτε φυσικής είτε ψηφιακής) γίνεται είτε στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr, είτε στην εφαρμογή ΕΚΟ SMILE APP με την συμπλήρωση όλων των εκεί απαιτούμενων στοιχείων (όπως ενδεικτικά προσωπικά στοιχεία, αριθμός κλήσης κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας κλπ).
Ειδικά και μόνο για την ενεργοποίηση της φυσικής Κάρτας ΕΚΟ SMILΕ παρέχεται στον συμμετέχοντα η διευκόλυνση της ολοκλήρωσης αυτής με δύο ενέργειες: α] Για να παραλάβει την Κάρτα από το πρατήριο που θα συμμετέχει στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και να την χρησιμοποιήσει στη συνεχεία, μπορεί να συμπληρώσει μέσω της ειδικής εφαρμογής που βρίσκεται στα πρατήρια αυτά, ορισμένα μόνο από τα απαιτούμενα στοιχεία και συγκεκριμένα το ονοματεπώνυμο του, την ημεροχρονολογία της γέννησής του, τον αριθμό κλήσης του κινητού τηλεφώνου, την διεύθυνση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του και την αποδοχή των όρων του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE, της χρήσης της Κάρτας και των προσωπικών του δεδομένων, β] το αργότερο μέσα σε 180 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της Κάρτας θα πρέπει να έχει συμπληρώσει o συμμετέχων είτε στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr είτε στην εφαρμογή ΕΚΟ SMILE APP όλα τα υπόλοιπα απαιτούμενα στοιχεία έτσι ώστε να ενεργοποιηθεί η Κάρτα του.
Εάν ο κάτοχος φυσικής Κάρτας ΕΚΟ SMILΕ δεν συμπληρώσει, για οποιοδήποτε λόγο, εντός των άνω 180 ημερών , τα υπόλοιπα αναγκαία στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε η εγγραφή του να είναι πλήρης και να ολοκληρώσει την ενεργοποίηση της Κάρτας, η συμμετοχή του στο πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE δεν θεωρείται έγκυρη από την αρχή της και δεν θα δικαιούται να προβεί λχ στην λήψη οιασδήποτε παροχής, προνομίου, δώρου, εξαργύρωσης πόντων ΕΚΟ SMILE κλπ, οι δε τυχόν πιστωθέντες στην εν λόγω Κάρτα του πόντοι ΕΚΟ SMILE θα διαγράφονται αυτοδίκαια αμέσως μετά με την πάροδο των 180 ημερών.
Η ενεργοποίηση της Κάρτας ΕΚΟ SMILΕ (είτε φυσικής είτε ψηφιακής) γίνεται είτε στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr, είτε στην εφαρμογή ΕΚΟ SMILE APP με την συμπλήρωση όλων των εκεί απαιτούμενων στοιχείων (όπως ενδεικτικά προσωπικά στοιχεία, αριθμός κλήσης κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας κλπ).
Ειδικά και μόνο για την ενεργοποίηση της φυσικής Κάρτας ΕΚΟ SMILΕ παρέχεται στον συμμετέχοντα η διευκόλυνση της ολοκλήρωσης αυτής με δύο ενέργειες: α] Για να παραλάβει την Κάρτα από το πρατήριο που θα συμμετέχει στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και να την χρησιμοποιήσει στη συνεχεία, μπορεί να συμπληρώσει μέσω της ειδικής εφαρμογής που βρίσκεται στα πρατήρια αυτά, ορισμένα μόνο από τα απαιτούμενα στοιχεία και συγκεκριμένα το ονοματεπώνυμο του, την ημεροχρονολογία της γέννησής του, τον αριθμό κλήσης του κινητού τηλεφώνου, την διεύθυνση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του και την αποδοχή των όρων του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE, της χρήσης της Κάρτας και των προσωπικών του δεδομένων, β] το αργότερο μέσα σε 180 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της Κάρτας θα πρέπει να έχει συμπληρώσει o συμμετέχων είτε στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr είτε στην εφαρμογή ΕΚΟ SMILE APP όλα τα υπόλοιπα απαιτούμενα στοιχεία έτσι ώστε να ενεργοποιηθεί η Κάρτα του.
Εάν ο κάτοχος φυσικής Κάρτας ΕΚΟ SMILΕ δεν συμπληρώσει, για οποιοδήποτε λόγο, εντός των άνω 180 ημερών , τα υπόλοιπα αναγκαία στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε η εγγραφή του να είναι πλήρης και να ολοκληρώσει την ενεργοποίηση της Κάρτας, η συμμετοχή του στο πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE δεν θεωρείται έγκυρη από την αρχή της και δεν θα δικαιούται να προβεί λχ στην λήψη οιασδήποτε παροχής, προνομίου, δώρου, εξαργύρωσης πόντων ΕΚΟ SMILE κλπ, οι δε τυχόν πιστωθέντες στην εν λόγω Κάρτα του πόντοι ΕΚΟ SMILE θα διαγράφονται αυτοδίκαια αμέσως μετά με την πάροδο των 180 ημερών.
2.2. Κατά την ενεργοποίηση της Κάρτας ΕΚΟ SMILE, ο κάτοχός της αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους Όρους του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE και της χρήσης της Κάρτας, έτσι όπως επιφυλάσσεται η ΕΚΟ ΑΒΕΕ τυχόν να τους τροποποιήσει οποτεδήποτε και μονομερώς στο μέλλον και συγχρόνως διαβεβαιώνει την ΕΚΟ ΑΒΕΕ ότι όλα τα πάσης φύσεως στοιχεία, τα οποία συμπλήρωσε για να καταστεί δυνατή η ενεργοποίηση της Κάρτας, είναι αληθινά και πραγματικά και επιπρόσθετα είναι ο δικαιούχος του αριθμού κλήσης του κινητού του και της διεύθυνσης της ηλεκτρονικής του αλληλογραφίας.
Σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί, οποτεδήποτε, οιαδήποτε ανακρίβεια ή αναλήθεια στα στοιχεία τα οποία δηλώνει ο κάτοχός της Κάρτας κατά την ενεργοποίησή της, η ΕΚΟ ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει άμεσα, αναδρομικά από την έναρξη της συμμετοχής, μονομερώς και χωρίς ειδοποίηση του κατόχου της Κάρτας, την συμμετοχή του στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE, να διαγράψει όλους των μέχρι τότε επιτευχθέντες πόντους SMILE, προνόμια κλπ τα οποία είχαν συσχετιστεί με την Κάρτα αυτή και τον εν λόγω κάτοχο, μη αποκλειομένης της διεκδίκησης από την ΕΚΟ ΑΒΕΕ αποζημίωσης για οιαδήποτε ζημιά (περιουσιακή, ηθική, θετική , αποθετική κλπ) θα υποστεί από την εν λόγω συμπεριφορά του κατόχου της Κάρτας.
Σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί, οποτεδήποτε, οιαδήποτε ανακρίβεια ή αναλήθεια στα στοιχεία τα οποία δηλώνει ο κάτοχός της Κάρτας κατά την ενεργοποίησή της, η ΕΚΟ ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει άμεσα, αναδρομικά από την έναρξη της συμμετοχής, μονομερώς και χωρίς ειδοποίηση του κατόχου της Κάρτας, την συμμετοχή του στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE, να διαγράψει όλους των μέχρι τότε επιτευχθέντες πόντους SMILE, προνόμια κλπ τα οποία είχαν συσχετιστεί με την Κάρτα αυτή και τον εν λόγω κάτοχο, μη αποκλειομένης της διεκδίκησης από την ΕΚΟ ΑΒΕΕ αποζημίωσης για οιαδήποτε ζημιά (περιουσιακή, ηθική, θετική , αποθετική κλπ) θα υποστεί από την εν λόγω συμπεριφορά του κατόχου της Κάρτας.
2.3. Ο κάτοχος της Κάρτας οφείλει να γνωστοποιεί αμέσως τηλεφωνικά στις εργάσιμες ημέρες και ώρες στην Γραμμή Εξυπηρέτησης Καταναλωτή ΕΚΟ 18198 ή 210 77.25.555 (Δευτέρα έως Σάββατο, 7:00πμ -22:00 μμ, εκτός αργιών) ή μέσω της εφαρμογής EKO SMILE ΑΡΡ ή της ιστοσελίδας www.ekosmile.gr κάθε αλλαγή των στοιχείων που δήλωσε, διαφορετικά η EKO ΑΒΕΕ δεν θα ευθύνεται σε περίπτωση απώλειας της αλληλογραφίας και/ή διακοπής της επικοινωνίας.
2.4. Ο κάτοχος Κάρτας υποχρεούται να λαμβάνει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα ασφαλούς φύλαξης της Κάρτας ή/και του μέσου στο οποίο έχει αποθηκευτεί η ψηφιακή Κάρτα και οφείλει να γνωστοποιεί στις εργάσιμες ημέρες και ώρες στην Γραμμή Εξυπηρέτησης Καταναλωτή EKO στα τηλέφωνα 18198 ή 210 7725 555 (Δευτέρα έως Σάββατο 7:00πμ-22:00 μμ, εκτός αργιών) την απώλεια της φυσικής Κάρτας ή των δεδομένων της ψηφιακής Κάρτας ή την απώλεια/καταστροφή/κλοπή της συσκευής που συσχέτισε με την ψηφιακή Κάρτα ή του κινητού του το οποίο συνέδεσε με την Κάρτα, προκειμένου η ΕΚΟ ΑΒΕΕ να μεριμνήσει για την ακύρωση της Κάρτας και την έκδοση νέας Κάρτας στην οποία θα μεταφερθούν οι τυχόν πόντοι ΕΚΟ SMILE και τα εν γένει δεδομένα που σχετίζονταν με την προηγούμενη Κάρτα.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ δεν ευθύνεται έναντι του κατόχου Κάρτας για οποιουδήποτε είδους ζημιά, απώλεια ή ανταλλαγή πόντων ΕΚΟ SMILE κλπ η οποία τυχόν θα του προξενηθεί από την απώλεια, καταστροφή, κλοπή, αντικανονική χρήση κλπ της (φυσικής ή ψηφιακής) Κάρτας ή του μέσου στο οποίο είχε αποθηκευτεί η ψηφιακή Κάρτα, μέχρι την εκ μέρους του ενημέρωση της ΕΚΟ ΑΒΕΕ.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ δεν ευθύνεται έναντι του κατόχου Κάρτας για οποιουδήποτε είδους ζημιά, απώλεια ή ανταλλαγή πόντων ΕΚΟ SMILE κλπ η οποία τυχόν θα του προξενηθεί από την απώλεια, καταστροφή, κλοπή, αντικανονική χρήση κλπ της (φυσικής ή ψηφιακής) Κάρτας ή του μέσου στο οποίο είχε αποθηκευτεί η ψηφιακή Κάρτα, μέχρι την εκ μέρους του ενημέρωση της ΕΚΟ ΑΒΕΕ.
2.5. Ο κάτοχος Κάρτας μπορεί να ανακαλέσει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE με υποβολή σχετικού αιτήματος στο Κέντρο Εξυπηρέτησής Καταναλωτή EKO S και κατόπιν επιτυχούς επαλήθευσης των εκ μέρους του δηλωθέντων στοιχείων του κατά την ενεργοποίηση της Κάρτας .
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ανάκλησης της συμμετοχής του κατόχου Κάρτας, όλα τα μέχρι τότε επιτευχθέντα προνόμια, πόντοι ΕΚΟ SMILE κλπ τα οποία είχαν συσχετιστεί με την Κάρτα αυτή και τον εν λόγω κάτοχο, διαγράφονται, μη δυναμένων έκτοτε να μεταφερθούν σε οιαδήποτε άλλη κάρτα, να εξαργυρωθούν με χρήματα, να χρησιμοποιηθούν για προμήθεια προϊόντος ή υπηρεσίας κλπ
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ανάκλησης της συμμετοχής του κατόχου Κάρτας, όλα τα μέχρι τότε επιτευχθέντα προνόμια, πόντοι ΕΚΟ SMILE κλπ τα οποία είχαν συσχετιστεί με την Κάρτα αυτή και τον εν λόγω κάτοχο, διαγράφονται, μη δυναμένων έκτοτε να μεταφερθούν σε οιαδήποτε άλλη κάρτα, να εξαργυρωθούν με χρήματα, να χρησιμοποιηθούν για προμήθεια προϊόντος ή υπηρεσίας κλπ
3. Χρήση της Κάρτας EKO SMILE
3.1. Ο κάτοχος της Κάρτας δικαιούται μετά την επιτυχή ενεργοποίησή της, να την χρησιμοποιεί στις συναλλαγές του στα συνεργαζόμενα με την ΕΚΟ ΑΒΕΕ πρατήρια πώλησης πετρελαιοειδών προϊόντων, τα οποία έχουν δηλώσει συμμετοχή στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και τα οποία επισημαίνονται με την σχετική σήμανση (λχ με πινακίδες, αφίσες, σημαίες κλπ) στους ενδεδειγμένους χώρους του πρατηρίου. Ο εκάστοτε ισχύον κατάλογος των πρατηρίων που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και είναι δυνατή η χρήση της Κάρτας περιέχεται στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr και στην εφαρμογή ΕΚΟ Smile app.
3.2. Κάθε κάτοχος Κάρτας υποχρεούται να την χρησιμοποιεί αποκλειστικά ο ίδιος για τις συναλλαγές τους και να μην μεταβιβάζει ή παραχωρεί την χρήση της σε άλλον.
3.3 Ο κάτοχος Κάρτας έχει δικαίωμα, από τις εκ μέρους του πραγματικές
αγορές των εκάστοτε προϊόντων που θα προσφέρουν πόντους ΕΚΟ SMILE, να
εντάσσει στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE μέχρι δύο (2) συναλλαγές κάθε ημέρα
& οκτώ (8) συναλλαγές μηνιαίως προκειμένου να είναι έγκυρη η
συμμετοχή του και να λάβει τους αντίστοιχους με τις συναλλαγές αυτές
πόντους ΕΚΟ SMILE. Για το πετρέλαιο θέρμανσης αφορά σε πραγματικές
αγορές 1.000 lt την περίοδο διανομής πετρελαίου θέρμανσης και ανεξαρτήτως αριθμού συναλλαγών.
Οι συναλλαγές του κατόχου Κάρτας, δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλη χρονική περίοδο διαφορετική από την ημέρα που έγινε η οικεία συναλλαγή, όσες δε υπερβαίνουν οιοδήποτε από τα άνω ανώτατα όρια δεν εντάσσονται έγκυρα στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE, δεν παρέχουν στον κάτοχο της Κάρτας πόντους ΕΚΟ SMILE, τυχόν δε εκ παραδρομής απονεμηθέντες θα ακυρώνονται άμεσα και αυτοδίκαια. Ο κάτοχος της Κάρτας υποχρεούται να προβαίνει σε πραγματικές και σύννομες συναλλαγές στα συμμετέχοντα στο Πρόγραμμα πρατήρια, οιαδήποτε δε ακυρότητα, εικονικότητα, αλλοίωση κλπ οιουδήποτε στοιχείου της συναλλαγής μεταξύ του Πρατηριούχου και του κατόχου της Κάρτας, θα καθιστά την συναλλαγή τουλάχιστον άκυρη ως προς την συμμετοχή της στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE, δεν θα πιστώνει στην εν λόγω Κάρτα πόντους ΕΚΟ SMILE κλπ, οι δε τυχόν πιστωθέντες θα διαγράφονται αυτοδίκαια και αναδρομικά από την Εταιρεία, η οποία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να ζητήσει αποζημίωση και από τον Πρατηριούχο και από τον κάτοχο της Κάρτας για οιαδήποτε ζημιά (περιουσιακή, ηθική, θετική , αποθετική κλπ) θα υποστεί από την συμπεριφορά τους.
Οι συναλλαγές του κατόχου Κάρτας, δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλη χρονική περίοδο διαφορετική από την ημέρα που έγινε η οικεία συναλλαγή, όσες δε υπερβαίνουν οιοδήποτε από τα άνω ανώτατα όρια δεν εντάσσονται έγκυρα στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE, δεν παρέχουν στον κάτοχο της Κάρτας πόντους ΕΚΟ SMILE, τυχόν δε εκ παραδρομής απονεμηθέντες θα ακυρώνονται άμεσα και αυτοδίκαια. Ο κάτοχος της Κάρτας υποχρεούται να προβαίνει σε πραγματικές και σύννομες συναλλαγές στα συμμετέχοντα στο Πρόγραμμα πρατήρια, οιαδήποτε δε ακυρότητα, εικονικότητα, αλλοίωση κλπ οιουδήποτε στοιχείου της συναλλαγής μεταξύ του Πρατηριούχου και του κατόχου της Κάρτας, θα καθιστά την συναλλαγή τουλάχιστον άκυρη ως προς την συμμετοχή της στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE, δεν θα πιστώνει στην εν λόγω Κάρτα πόντους ΕΚΟ SMILE κλπ, οι δε τυχόν πιστωθέντες θα διαγράφονται αυτοδίκαια και αναδρομικά από την Εταιρεία, η οποία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να ζητήσει αποζημίωση και από τον Πρατηριούχο και από τον κάτοχο της Κάρτας για οιαδήποτε ζημιά (περιουσιακή, ηθική, θετική , αποθετική κλπ) θα υποστεί από την συμπεριφορά τους.
3.4. Για κάθε έγκυρη και πραγματική συναλλαγή η οποία θα τηρεί τις προϋποθέσεις για να ενταχθεί στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE, θα προστίθενται άμεσα στο λογαριασμό του κατόχου Κάρτας οι ανάλογοι πόντοι ΕΚΟ SMILE είτε κατά τη σάρωση από τον πρατηριούχο της φυσικής Κάρτας είτε με την δήλωση από τον κάτοχο της Κάρτας του αριθμού της Κάρτας ή του αριθμού κλήσης του κινητού του τηλεφώνου, τον οποίο είχε καταχωρήσει κατά την ενεργοποίηση της Κάρτας.
Ο κάτοχος Κάρτας οφείλει να ελέγχει, αμέσως μετά από κάθε έγκυρη συναλλαγή, την ακρίβεια και την ορθότητα των στοιχείων της απόδειξης που παραλαμβάνει από το πρατήριο και των στοιχείων των απονεμηθέντων πόντων ΕΚΟ SMILE, έτσι ώστε άμεσα και οπωσδήποτε πριν την απομάκρυνσή του από το πρατήριο να ζητήσει την διόρθωση από τον πρατηριούχο τυχόν εκ μέρους του λανθασμένης καταχώρησης.
Ο κάτοχος Κάρτας οφείλει να ελέγχει, αμέσως μετά από κάθε έγκυρη συναλλαγή, την ακρίβεια και την ορθότητα των στοιχείων της απόδειξης που παραλαμβάνει από το πρατήριο και των στοιχείων των απονεμηθέντων πόντων ΕΚΟ SMILE, έτσι ώστε άμεσα και οπωσδήποτε πριν την απομάκρυνσή του από το πρατήριο να ζητήσει την διόρθωση από τον πρατηριούχο τυχόν εκ μέρους του λανθασμένης καταχώρησης.
3.5. Ο κάτοχος Κάρτας μπορεί οποτεδήποτε να ελέγχει τους καταχωρημένους στο λογαριασμό του πόντους ΕΚΟ SMILE στην εφαρμογή EKO SMILE AΡΡ ή στον προσωπικό του λογαριασμό στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr ή τηλεφωνικά κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στην Γραμμή Εξυπηρέτησης Καταναλωτή EKO στα τηλέφωνα 18198 ή 210 7725 555 (Δευτέρα έως Σάββατο 07:00πμ-22:00 μμ-εκτός αργιών). Η EKO ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί οποτεδήποτε τον τρόπο και το μέσο ενημέρωσης του κατόχου Κάρτας για το σύνολο των πόντων ΕΚΟ SMILE που του έχουν καταχωρηθεί στο λογαριασμό του.
3.6. Η EKO ΑΒΕΕ δεν έχει καμία υποχρέωση ή ευθύνη προς τον κάτοχο Κάρτας για οιαδήποτε συμβατική ή εξωσυμβατική σχέση του με το συναλλαχθέντα μαζί του πρατηριούχο πετρελαιοειδών προϊόντων ο οποίος έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE καθώς επίσης και για οιουδήποτε είδους αποζημίωση προς τον κάτοχο Κάρτας για τυχόν αθέτηση εκπλήρωσης ή πλημμελή εκπλήρωση των υποχρεώσεων του εν λόγω πρατηριούχου ή και για τυχόν αδικοπραξία αυτού.
4. Συλλογή πόντων EKO SMILE
4.1. Ο κάτοχος Κάρτας θα λαμβάνει:
α} εφ’ άπαξ 100 πόντους EKO SMILE αμέσως μετά την επιτυχημένη ενεργοποίηση της Κάρτας
β} 50 πόντους EKO SMILE για κάθε επιτυχημένη πρόσκληση τρίτου προσώπου, μέσω του EKO SMILE app, για την συμμετοχή του στο πρόγραμμα EKO SMILE, οι οποίοι πόντοι θα πιστώνονται στον λογαριασμό του προσκαλούντος κατόχου Κάρτας μόνο όταν το προσκληθέν πρόσωπο θα έχει ενεργοποιήσει επιτυχημένα τη δική του Κάρτα EKO SMILE και εφ’ όσον, το πρόσωπο αυτό, κατά την ενεργοποίηση της δική του Κάρτας, θα είχε προηγουμένως εισάγει τον μοναδικό κωδικό σύστασης, ο οποίος είχε σταλεί στον προσκαλούντα κάτοχο Κάρτας κατά την πρόσκληση. Ισχύει για 10 επιτυχημένες εγγραφές με κωδικό σύστασης.
γ} Στις έγκυρες συμμετοχές του στο πρόγραμμα EKO SMILE (όπως αυτές έχουν ανωτέρω προσδιοριστεί ανωτέρω στον όρο 3.3) :
• Ένα (1) EKO SMILE πόντο για κάθε ένα (1) προμηθευόμενο λίτρο ΕΚΟ UNLEADED 95, Diesel EKONOMY
• Δύο (2) EKO SMILE πόντους για κάθε ένα (1) προμηθευόμενο λίτρο ΕΚΟ Premium 98, ή Diesel Avio
• Τρείς (3) EKO SMILE πόντους για κάθε ένα (1) προμηθευόμενο λίτρο EKO Racing 100
• Δύο (2) EKO SMILE πόντους για κάθε ένα (1) προμηθευόμενο Kwh φόρτισης
• Δύο (2) EKO SMILE πόντους για κάθε ένα (1) ευρώ αξίας αγορών στα εκάστοτε ειδικά προσδιορισμένα προϊόντα από τα ειδικώς επισημασμένα πρατήρια πετρελαιοειδών
• Ένα (1) EKO SMILE πόντο για κάθε ένα (1) προμηθευόμενο λίτρο LPG Autogas
• 0,5 EKO SMILE πόντους για κάθε ένα (1) προμηθευόμενο λίτρο πετρελαίου θέρμανσης. Το μέγιστο όριο ποντοδότησης είναι τα 1.000 λίτρα για το σύνολο της περιόδου διανομής πετρελαίου θέρμανσης με μέγιστο όριο συναλλαγών 3 ανά μέλος.
Ως λίτρο για την επιμέτρηση κάθε ΕΚΟ SMILE πόντου λαμβάνεται μόνο η ακέραιη μονάδα μη συνυπολογιζόμενων των δεκαδικών. Απαγορεύεται η πίστωση πόντων EKO SMILE με οιοδήποτε άλλο τρόπο (λχ με αγορά τους με μετρητά, πιστωτική κάρτα, άλλο μέσο συναλλαγής) παρά μόνο με την διενέργεια των επιτρεπόμενων πραγματικών και έγκυρων ως άνω συναλλαγών.
Σε περίπτωση ακύρωσης κάποιας συναλλαγής, για οποιοδήποτε λόγο, η οποία εντάχθηκε στην Κάρτα και χορηγήθηκαν στον κάτοχο οι αναλογούντες EKO SMILE πόντοι, αυτοί θα αφαιρούνται αυτοδίκαια από τον λογαριασμό του κατόχου.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ έχει το δικαίωμα κατά την ελεύθερη κρίση της και την διακριτική της ευχέρεια να προσθέτει ή να αφαιρεί προϊόντα ή υπηρεσίες τα οποία θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα EKO SMILE για το εκάστοτε καθορισμένο από την ίδια χρονικό διάστημα, να μεταβάλλει τους εκάστοτε αναλογούντες σε οιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία πόντους EKO SMILE ή/και να μεταβάλλει το σύστημα αντιστοίχισης πόντων EKO SMILE ανά προϊόν.
4.2. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ έχει το δικαίωμα κατά την ελεύθερη κρίση της και την διακριτική της ευχέρεια να διενεργεί οποτεδήποτε οιεσδήποτε προωθητικές ενέργειες, διαγωνισμούς και κληρώσεις με τους εκάστοτε προβλεπόμενους όρους οι οποίοι θα δημοσιοποιούνται με κάθε πρόσφορο μέσο και τρόπο και την απόδοση των εκάστοτε προβλεπομένων προνομίων, δώρων, πρόσθετων πόντων EKO SMILE κλπ.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ έχει το δικαίωμα κατά την ελεύθερη κρίση της και την διακριτική της ευχέρεια να παρατείνει, αναβάλει, ματαιώσει ή/και καταργήσει οιαδήποτε τέτοια προωθητική ενέργεια, διαγωνισμό ή κλήρωση και κατά συνέπεια δεν θα αποδίδονται στην περίπτωση αυτή στους συμμετέχοντες οι οικείοι πρόσθετοι πόντοι EKO SMILE.
4.3. Οι πόντοι EKO SMILE που είναι πιστωμένοι στο λογαριασμό κάθε κατόχου Κάρτας παραμένουν σε ισχύ για 2 ημερολογιακά έτη τα οποία αρχίζουν από την ημερομηνία απόκτησης τους, έτσι ώστε ο κάτοχος να προβεί εντός της προθεσμίας αυτής στην ανάλωσή τους. Σε περίπτωση μη χρήσης των πόντων αυτών μετά την πάροδο των 2 ετών αυτοί ακυρώνονται από την ΕΚΟ ΑΒΕΕ και διαγράφονται από τον λογαριασμό του κατόχου.
5. Μέλη Ομάδας ΕΚΟ SMILE PREMIUM και ΕΚΟ SMILE PLATINUM
5.1. Οι κάτοχοι Κάρτας οι οποίοι μέσα σε δώδεκα (12) ημερολογιακούς μήνες καταχωρήσουν στην Κάρτα έγκυρες συναλλαγές (όπως προσδιορίζονται στο 3.3 των παρόντων όρων) και συγκεντρώσουν συνολικά 2.000 πόντους EKO SMILE από premium καύσιμα εντάσσονται σε μέλη της Ομάδας EKO SMILE PREMIUM.
Οι κάτοχοι Κάρτας οι οποίοι μέσα σε δώδεκα (12) ημερολογιακούς μήνες καταχωρήσουν στην Κάρτα έγκυρες συναλλαγές (όπως προσδιορίζονται στο 3.3 των παρόντων όρων) και συγκεντρώσουν συνολικά 4.500 πόντους ΕΚΟ SMILE από premium καύσιμα εντάσσονται σε μέλη της Ομάδας EKO SMILE PLATINUM.
5.2. Η ένταξη του κατόχου Κάρτας ως μέλος στην Ομάδα EKO SMILE PREMIUM ή στην Ομάδα ΕΚΟ SMILE PLATINUM ισχύει για ένα ημερολογιακό έτος από την ημέρα κατά την οποία επιτεύχθηκε η είσοδος του σε αυτήν. Εάν μέσα στο έτος αυτό ο κάτοχος Κάρτας δεν συνεχίσει την καταχώρηση έγκυρων συναλλαγών που απαιτούνται για την διατήρησή του στην οικεία ομάδα του, τότε μετά την πάροδο του έτους αυτού θα επιστρέφει στο βασικό Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE,μη δικαιούμενος πλέον οιοδήποτε από τα προνόμια/παροχές των μελών της Ομάδας EKO SMILE PREMIUM ή αντίστοιχα της ΕΚΟ SMILE PLATINUM.
5.3. Τα μέλη της Ομάδας EKO SMILE PREMIUM θα απολαμβάνουν τα πρόσθετα προνόμια/παροχές:
• 600 πόντων SMILE κατά την ένταξη τους στην Premium βαθμίδα
5.3.1 Τα μέλη της Ομάδας ΕΚΟ SMILE PLATINUM θα απολαμβάνουν τα πρόσθετα προνόμια/παροχές:
• 1.000 πόντων SMILE κατά την ένταξη τους στην Platinum βαθμίδα.
• Ένα δωρεάν πλύσιμο αυτοκινήτου (εσωτερικό και εξωτερικό) ανά ημερολογιακό έτος το οποίο θα παρέχεται μόνο στα ειδικώς επισημασμένα πρατήρια πετρελαιοειδών
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ έχει το δικαίωμα κατά την ελεύθερη κρίση της και την διακριτική της ευχέρεια να τροποποιεί οποτεδήποτε και να προσθαφαιρεί πρόσθετα προνόμια στα μέλη Ομάδας EKO SMILE PREMIUM και EKO SMILE PLATINUM.
6. Εξαργύρωση και ανάλωση πόντων EKO SMILE
6.1. Ο κάτοχος Κάρτας έχει την επιλογή να εξαργυρώσει τους πόντους EKO SMILE που θα είναι πιστωμένοι στον λογαριασμό του προκειμένου να αποκτήσει προϊόντα από τον κατάλογο της ΕΚΟ ΑΒΕΕ, τον οποίο μπορεί να λάβει σε δωρεάν έντυπο από τα συνεργαζόμενα πρατήρια πετρελαιοειδών ή ψηφιακά από την εφαρμογή ΕΚΟ Smile ΑΡΡ ή από την ιστοσελίδα www.ekoSmile.gr.
Οι πόντοι EKO SMILE συλλέγονται, τηρούνται και εξαργυρώνονται αποκλειστικά και μόνο σύμφωνα με τα οριζόμενα στους παρόντες όρους, όπως εκάστοτε ισχύουν, απαγορευομένης οιασδήποτε άλλης χρήσης, χορήγησης, πώλησης ή ανταλλαγής τους ή εξαργύρωσής τους με χρήματα ή άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες εκτός των προβλεπομένων στον εκάστοτε ειδικό κατάλογο της ΕΚΟ ΑΒΕΕ .
Επιτρέπεται στον κάτοχο της Κάρτας από τους πιστωθέντες στο λογαριασμό του πόντους EKO SMILE η αφαίρεση από αυτούς και η μεταφορά τους, μέσω της εφαρμογής ΕΚΟ Smile app, στο λογαριασμό άλλου κατόχου Κάρτας EKO SMILE των πόντων που επιθυμεί. Η μεταφορά πόντων μπορεί να εκτελεστεί εάν το
υπόλοιπο πόντων στο προφίλ του πελάτη είναι 500 πόντοι και άνω. Το νέο υπόλοιπο
μετά την εκτέλεση της μεταφοράς θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο ή ίσο του 500.
6.2. Η παραλαβή κάποιου προϊόντος από τον εκάστοτε ισχύοντα κατάλογο μπορεί να γίνει αποκλειστικά είτε με την εξαργύρωση των προβλεπόμενων για το προϊόν αυτό πόντων EKO SMILE είτε με συνδυασμό εξαργύρωσης πόντων EKO SMILE και καταβολής του προβλεπόμενου τιμήματος.
Με την εξαργύρωση των πόντων EKO SMILE που αντιστοιχούν για την απόκτηση κάποιου προϊόντος αυτοί αφαιρούνται από τον λογαριασμό του κάτοχου Κάρτας και δεν είναι δυνατή η πίστωσή τους εκ νέου στον λογαριασμό για οιαδήποτε λόγο ,εκτός από την περίπτωση που συντρέχει η ειδική περίπτωση της παραγράφου 6.5 των παρόντων. Τα παραληφθέντα προϊόντα σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή άλλα προϊόντα.
Με την εξαργύρωση των πόντων EKO SMILE που αντιστοιχούν για την απόκτηση κάποιου προϊόντος αυτοί αφαιρούνται από τον λογαριασμό του κάτοχου Κάρτας και δεν είναι δυνατή η πίστωσή τους εκ νέου στον λογαριασμό για οιαδήποτε λόγο ,εκτός από την περίπτωση που συντρέχει η ειδική περίπτωση της παραγράφου 6.5 των παρόντων. Τα παραληφθέντα προϊόντα σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή άλλα προϊόντα.
6.3. Ο κάτοχος Κάρτας είναι υποχρεωμένος κατά την διαδικασία εξαργύρωσης πόντων EKO SMILE να προσκομίζει και να επιδεικνύει στο πρατήριο πετρελαιοειδών μαζί με την (φυσική ή ψηφιακή) Κάρτα κάθε αναγκαίο προσωπικό στοιχείο από το οποίο θα αποδεικνύεται η ταυτότητά του με τα εκ μέρους του δηλωθέντα στοιχεία κατά την ενεργοποίηση της Κάρτας του.
6.4. Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν που έλαβε ο κάτοχος Κάρτας μετά την εξαργύρωση πόντων ΕΚΟ SMILE έχει αποδεδειγμένα πραγματικό ελάττωμα, ο πρατηριούχος, από τον οποίο το προμηθεύτηκε, είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει με άλλο απαλλαγμένο από το ελάττωμα σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην κείμενη νομοθεσία. Για αντικατάσταση ο κάτοχος Κάρτας δεν πιστώνεται ούτε χρεώνεται με νέους πόντους ΕΚΟ SMILE.
6.5. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ στην περίπτωση που τυχόν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση προϊόντος με αποδεδειγμένα πραγματικό ελάττωμα με άλλο ίδιο προϊόν χωρίς το ίδιο πραγματικό ελάττωμα, καθώς και σε οιαδήποτε άλλη όμοια περίπτωση το κρίνει η ίδια ως αναγκαίο, θα πιστώσει τον κάτοχο Κάρτας με τους πόντους ΕΚΟ SMILE που αντιστοιχούσαν στην εξαργύρωση του προϊόντος με το πραγματικό ελάττωμα, ο δε Πρατηριούχος από τον οποίο έγινε η προμήθεια του προϊόντος αυτού θα επιστρέψει στον κάτοχο Κάρτας το τυχόν εκ μέρους του καταβληθέν χρηματικό ποσό για το εν λόγω προϊόν.
6.6. Ο κάτοχος Κάρτας έχει επίσης την δυνατότητα να εξαργυρώσει πόντους EKO SMILE στις εκάστοτε εποχιακές προσφορές, προνόμια κλπ τις οποίες θα ανακοινώνει η ΕΚΟ ΑΒΕΕ με κάθε είδους μέσο και τρόπο δημοσιοποίησης συμπεριλαμβανομένης πάντα της γνωστοποίησης αυτών με ανάρτηση στην ενότητα «Δώρα & Επιβραβεύσεις» στην εφαρμογή ΕΚΟ SMILE APP και στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr, . Για τις προσφορές, προνόμια κλπ αυτές θα ισχύουν οι εκάστοτε δημοσιοποιούμενοι όροι και προϋποθέσεις τους, όπως ενδεικτικά περιορισμένη χρονικά προσφορά, περιορισμένο απόθεμα προσφερόμενων προϊόντων κλπ
Οι πόντοι EKO SMILE δεν είναι δυνατόν να εξαργυρώνονται σε συνδυασμό με άλλου είδους προσφορά, προώθηση, έκπτωση εκτός εάν υπάρχει ρητή πρόβλεψη περί του αντιθέτου στις οικείες προσφορές.
Τα παραληφθέντα προϊόντα, προσφορές, προνόμια κλπ σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή άλλα προϊόντα, προσφορές, προνόμια κλπ.
Οι πόντοι EKO SMILE δεν είναι δυνατόν να εξαργυρώνονται σε συνδυασμό με άλλου είδους προσφορά, προώθηση, έκπτωση εκτός εάν υπάρχει ρητή πρόβλεψη περί του αντιθέτου στις οικείες προσφορές.
Τα παραληφθέντα προϊόντα, προσφορές, προνόμια κλπ σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή άλλα προϊόντα, προσφορές, προνόμια κλπ.
6.7. Ο κάτοχος Κάρτας έχει την δυνατότητα να εξαργυρώσει πόντους EKO SMILE προκειμένου να λάβει το αντίστοιχο ψηφιακό και αριθμημένο κουπόνι με το οποίο θα μπορεί να αποκτήσει από τα ειδικώς επισημασμένα πρατήρια πετρελαιοειδών το προϊόν ή την υπηρεσία, με την τιμή ή την έκπτωση και με τους τυχόν ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στο κουπόνι αυτό. Η ανάλωση του ψηφιακού και αριθμημένου αυτού κουπονιού και η παράδοση του οικείου προϊόντος ή της υπηρεσίας θα γίνεται στο ταμείο του πρατηρίου με την σάρωσή του στον ειδικό σαρωτή του πρατηρίου είτε με πληκτρολόγηση του αριθμού του χωρίς έλεγχο ταυτοπροσωπίας (όπως γίνεται στις λοιπές περιπτώσεις εξαργύρωσης πόντων ΕΚΟ SMILE) για το λόγο δε αυτό ο κάτοχος Κάρτας είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ασφαλή φύλαξη των ληφθέντων κουπονιών του ή και του μέσου στο οποίο τα έχει αποθηκεύσει, η δε ΕΚΟ ΑΒΕΕ δεν ευθύνεται για την απώλεια, κλοπή ή για την χρήση και ανάλωση του κουπονιού από οιοδήποτε τρίτο πρόσωπο.
Τα κουπόνια , τα παραληφθέντα προϊόντα ή οι παρασχεθείσες υπηρεσίες σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα.
Τα κουπόνια , τα παραληφθέντα προϊόντα ή οι παρασχεθείσες υπηρεσίες σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα.
6.8. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ δεν έχει ούτε αναλαμβάνει οιουδήποτε είδους ευθύνη ή υποχρέωση για την εν γένει κατάσταση, την ποιότητα κλπ των προϊόντων ή την τυχόν μη εκπλήρωση ή πλημμελή εκπλήρωση των υπηρεσιών που θα λαμβάνει ο κάτοχος Κάρτας με την εξαργύρωση του σχετικού κουπονιού, κάθε δε σχετικό με την παράδοση, επιστροφή, ακύρωση παραγγελίας, επιδιόρθωση, αναστροφή πώλησης κλπ προϊόντος ή υπηρεσίας θα γίνεται σύμφωνα με την οικεία πολιτική του πρατηρίου πετρελαιοειδών στο οποίο εξαργυρώθηκε το οικείο κουπόνι, κατά του οποίου ο κάτοχος Κάρτας έχει τα προβλεπόμενα δικαιώματα από κείμενη νομοθεσία.
7. Γενικοί Όροι
7.1. Οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα ΕΚΟ SMILE και οι κάτοχοι της Κάρτας οφείλουν να ενεργούν καλόπιστα, νόμιμα, μέσα στο πλαίσιο των χρηστών και συναλλακτικών ηθών τηρώντας του Όρους του Προγράμματος και της Κάρτας οι οποίοι όλοι είναι ισοβαρείς και ουσιώδεις.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ έχει το δικαίωμα να αποκλείσει από το Πρόγραμμα, να ακυρώσει την συμμετοχή του καθώς και τους πόντους ΕΚΟ SMILE που τυχόν θα έχει αποκτήσει σε οιονδήποτε συμμετέχοντα/κάτοχο Κάρτας του οποίου την ενέργεια ή συμπεριφορά θα κρίνει ως παράνομη ή καταχρηστική ή αντισυμβατική.
Ο κάτοχος Κάρτας υποχρεούται να διακόψει άμεσα τη χρήση της Κάρτας και να αποφύγει κάθε άλλη παράνομη ή αντισυμβατική του ενέργεια. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ επιφυλάσσεται για την διεκδίκηση αποζημίωσής της για οιαδήποτε ζημιά (περιουσιακή, ηθική, θετική, αποθετική κλπ) θα υποστεί από την εν λόγω συμπεριφορά του συμμετέχοντα/κατόχου της Κάρτας.
Ο κάτοχος Κάρτας υποχρεούται να διακόψει άμεσα τη χρήση της Κάρτας και να αποφύγει κάθε άλλη παράνομη ή αντισυμβατική του ενέργεια. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ επιφυλάσσεται για την διεκδίκηση αποζημίωσής της για οιαδήποτε ζημιά (περιουσιακή, ηθική, θετική, αποθετική κλπ) θα υποστεί από την εν λόγω συμπεριφορά του συμμετέχοντα/κατόχου της Κάρτας.
7.2. Πόντοι ΕΚΟ SMILE οι οποίοι δεν συγκεντρώθηκαν σύμφωνα με τους Όρους του Προγράμματος είναι αυτοδίκαια άκυροι και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν .
7.3. H EKO ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώνει Κάρτες και να διαγράψει τους πόντους ΕΚΟ SMILE που έχουν πιστωθεί σε αυτές εφόσον α} είναι ανενεργές για χρονικό διάστημα πέραν των 24 μηνών, ή β} στην περίπτωση της φυσικής Κάρτας για την οποία ο κάτοχος ΕΚΟ SMILΕ δεν ολοκληρώσει την απαραίτητη πλήρη εγγραφή του εντός των 180 ημερών από την παραλαβή της.
7.4. Κάθε κάτοχος Κάρτας μπορεί να ενημερώνεται για τους πόντους EKO SMILE καθώς και για κάθε άλλη προωθητική ενέργεια, δώρα, προφορές, διαγωνισμούς, κλπ είτε μέσω της ιστοσελίδας www.ekosmile.gr είτε μέσω της εφαρμογής ΕΚΟ SMILE APP.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να ενημερώνει προσωπικά τον κάτοχο Κάρτας κατά την ελεύθερη κρίση της και με οιοδήποτε τρόπο επικοινωνίας (π.χ email, sms, viber κλπ στις διευθύνσεις, αριθμούς κλπ τους οποίους έχει δηλώσει και έχει συναινέσει ο κάτοχος κατά την ενεργοποίηση της Κάρτας για οτιδήποτε σχετίζεται με το Πρόγραμμα, την Κάρτα, τους πόντους EKO SMILE που έχει συγκεντρώσει, για ενημερώσεις, δώρα, προσφορές κλπ
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να ενημερώνει προσωπικά τον κάτοχο Κάρτας κατά την ελεύθερη κρίση της και με οιοδήποτε τρόπο επικοινωνίας (π.χ email, sms, viber κλπ στις διευθύνσεις, αριθμούς κλπ τους οποίους έχει δηλώσει και έχει συναινέσει ο κάτοχος κατά την ενεργοποίηση της Κάρτας για οτιδήποτε σχετίζεται με το Πρόγραμμα, την Κάρτα, τους πόντους EKO SMILE που έχει συγκεντρώσει, για ενημερώσεις, δώρα, προσφορές κλπ
7.5. Οι συμμετέχοντες/κάτοχοι Κάρτας δεν έχουν ούτε αποκτούν κανένα απολύτως δικαίωμα πάνω στα σήματα, ονόματα, ενδείξεις εμβλήματα και λοιπά διακριτικά γνωρίσματα και σημεία της ΕΚΟ ΑΒΕΕ ή/και των πρατηριούχων και συνεργατών, απαγορεύεται δε οποιαδήποτε τροποποίηση, δημοσίευση, μετάδοση, μεταβίβαση, αναπαραγωγή, διανομή, παρουσίαση, σύνδεση, φόρτωση (download) ή με άλλον τρόπο εκμετάλλευση, εν όλω ή εν μέρει αυτών με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο, για οιοδήποτε σκοπό, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του δικαιούχου.
7.6. Οι Όροι του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE και της χρήσης της Κάρτας είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr, η δε ΕΚΟ ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να τους τροποποιεί οποτεδήποτε, μονομερώς και κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια καθώς και να προβαίνει σε προσωρινή διακοπή ή αναστολή του Προγράμματος ΕΚΟ SMILE ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες/κατόχους Κάρτας με ανάρτηση στην ιστοσελίδα www.ekosmile.gr ή/και με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Κάθε κάτοχος Κάρτας οφείλει να επισκέπτεται τακτικά την ιστοσελίδα www.ekosmile.gr προκειμένου να ενημερώνεται για τους εκάστοτε ισχύοντες Όρους του Προγράμματος και της Κάρτας.
7.7. Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει οποτεδήποτε, αζημίως και χωρίς σπουδαίο λόγο, κατά την ελεύθερη κρίση της και την διακριτική της ευχέρεια, το Πρόγραμμα ΕKO SMILE, οπότε στην περίπτωση αυτή ακυρώνονται άμεσα και αυτοδίκαια οι Κάρτες και διαγράφονται από τον λογαριασμό όλων των κατόχων Καρτών όλοι οι πόντοι EKO SMILE ακόμα και εάν δεν είχε παρέλθει η 2ετής προθεσμία για την εξαργύρωσή τους.
7.8. Για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των κατόχων Καρτών δεδομένα που συλλέγονται στο πλαίσιο του Προγράμματος EKO SMILE από τη ΕΚΟ ΑΒΕΕ , εφόσον οι συμμετέχοντες αποδεχθούν τους Όρους του Προγράμματος EKO SMILE και της Κάρτας καθώς και τους όρους χρήσης της εφαρμογής ΕΚΟ SMILE APP , παρακαλούμε ανατρέξτε στην Ειδοποίηση Ιδιωτικότητας ΕΚΟ SMILE που βρίσκεται στον ακόλουθο σύνδεσμο. ιστοσελίδα www.ekosmile.gr και στους αντίστοιχους όρους χρήσης της εφαρμογής .
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ δηλώνει επίσης ότι για την ασφάλεια και απόδειξη των συναλλαγών, την έγκυρη ή μη πίστωση πόντων EKO SMILE και εν γένει για την ορθή και σύννομη τήρηση των Όρων του Προγράμματος και της Κάρτας μπορεί να διατηρεί το ιστορικό συναλλαγών/κινήσεων που πραγματοποιήθηκαν με την χρήση της Κάρτας.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ τηρεί το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων κατά την επεξεργασία αυτών και έχει λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την πρόληψη παραβίασης των προσωπικών δεδομένων, όσον αφορά τα δεδομένα που η ίδια τηρεί και επεξεργάζεται στα συστήματά της. Οιαδήποτε απώλεια προσωπικών δεδομένων ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και χρήση των δεδομένων των κατόχων Κάρτας, που δεν λαμβάνει χώρα μέσω των συστημάτων της ΕΚΟ ΑΒΕΕ και δεν εντάσσεται στην σφαίρα επιρροή της αλλά σχετίζεται με την απόσπαση προσωπικών δεδομένων από τους Κατόχους των Καρτών με παράνομο τρόπο, ενδεικτικά με τη χρήση συσκευών, δικτύων, προγραμμάτων και άλλων εφαρμογών από τους Κατόχους των Καρτών, (λ.χ. πρόσβαση των κατόχων Κάρτας μέσω διαδικτύου σε ιστοσελίδες όπου ενδεχομένως να υπάρχει κακόβουλο λογισμικό, κλοπή ταυτότητας, phishing, pharming, κυβερνοεπιθέσεις) δεν συνιστά ευθύνη της ΕΚΟ ΑΒΕΕ.
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ τηρεί το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων κατά την επεξεργασία αυτών και έχει λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την πρόληψη παραβίασης των προσωπικών δεδομένων, όσον αφορά τα δεδομένα που η ίδια τηρεί και επεξεργάζεται στα συστήματά της. Οιαδήποτε απώλεια προσωπικών δεδομένων ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και χρήση των δεδομένων των κατόχων Κάρτας, που δεν λαμβάνει χώρα μέσω των συστημάτων της ΕΚΟ ΑΒΕΕ και δεν εντάσσεται στην σφαίρα επιρροή της αλλά σχετίζεται με την απόσπαση προσωπικών δεδομένων από τους Κατόχους των Καρτών με παράνομο τρόπο, ενδεικτικά με τη χρήση συσκευών, δικτύων, προγραμμάτων και άλλων εφαρμογών από τους Κατόχους των Καρτών, (λ.χ. πρόσβαση των κατόχων Κάρτας μέσω διαδικτύου σε ιστοσελίδες όπου ενδεχομένως να υπάρχει κακόβουλο λογισμικό, κλοπή ταυτότητας, phishing, pharming, κυβερνοεπιθέσεις) δεν συνιστά ευθύνη της ΕΚΟ ΑΒΕΕ.
7.9. Οι Όροι του Προγράμματος και της Κάρτας διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε τυχόν διαφοράς ορίζονται τα δικαστήρια της πόλης των Αθηνών.